Powered by Blogger.

Bagaimana Saya Buat Video 'Tips & Tricks' (Day 1)

by - January 16, 2018



Sejujurnya saya tidak ada 'team' khas yang membantu saya untuk menerbitkan video-video yang ada dalam channel Youtube Doflix. Semuanya saya buat sendiri, kecuali yang hasil-hasil peserta program Doflix lah kan...

Jadi kepada anda yang ingin tahu bagaimana cara saya buat setiap video-video itu, khususnya video tips & tricks tersebut, anda boleh tonton video bersiri yang saya attach bersama post ini. Semunya ada 4 siri mewakili jumlah hari yang saya guna untuk menerbitkan sebuah video.

Kalau nak dapatkan maklumat lanjut, boleh daftar kelas video yang Doflix anjurkan. Bersama saya berkongsi ilmu yang saya peroleh sepanjang berada di dalam industri perfileman dan penerbitan program tv tanah air.

You May Also Like

0 comments


Doflix adalah jenama perkhidmatan hak milik syarikat Heichef Creative Solutions Sdn Bhd (1211797-U)
N0. 85-1, Jalan BPS5, Bandar Prima Senawang, 70450 Seremban, Negeri Sembilan.